Наша місія:
Забезпечити доступність корисної та апетитної свіжої зелені для жителів мегаполісів круглий рік шляхом освоєння та поширення сучасних технологій вирощування зелені.
Мета проекту:
Освоєння методу проточної гідропоніки. Досягнення стабільних показників якості продукції та привабливої для інвесторів рентабельності виробництва.
Метод проточної гідропоніки заснований на принципі вирощування рослин в живильному розчині з постійною рециркуляцією по лотках і трубах. Система являє собою багатоярусні (6 ярусів) стелажі, на яких встановлені лотки з живильним розчином. Рослини вирощуються в кошиках, що мають прорізи-отвори для виходу кореневої системи в живильний розчин. Для досягнення інтенсивного росту система обладнана світлодіодами, що забезпечують світловий день протягом 20 годин на добу.
Переваги методу:
- можливість отримання більш високих врожаїв з одиниці площі теплиці за рахунок багатоярусної системи та інтенсивного росту рослин;
- економія енергоресурсів і добрив у порівнянні з традиційною теплицею з аналогічною площею;
- можливість установки системи в будь-якому приміщенні, що відповідає мінімальним вимогам, та скорочення витрат на транспортування до точки продажу (як варіант – обладнання системи з дорощування рослин безпосередньо в торговій точці або ресторані);
- відсутність необхідності застосування пестицидів в процесі вирощування зелені;
- завдяки індивідуальним горщикам зелень зберігає свіжість після доставки в точку продажу протягом тривалого періоду часу.
Дефіцит зелені українського виробництва в осінньо-весняний період в поєднанні з високим потенціалом зростання споживання (середньостатистичний українець споживає свіжої зелені в 9-10 разів менше середньостатистичного європейця) роблять цей вид бізнесу привабливим для інвесторів.
При цьому, освоєння методу проточної гідропоніки дозволяє збільшити рентабельність виробництва і виростити високоякісну екологічно чисту продукцію в безпосередній близькості від ринків збуту.
В рамках проекту GMG фондом Futura проведені роботи з R&D включають придбання дослідної лінії, вирощування дослідних зразків, розробку ТУ, розробку торгової марки GMG та її реєстрацію, а також розробку бета-версії сайту компанії.
На підставі даних, що були отримані на етапі R&D, було розроблено бізнес-план виробничої компанії, який включає будівництво власної теплиці.
Запрошуємо зацікавлених інвесторів до участі в проекті!
Рентабельність проекту – 44%.
Термін окупності – 25 місяців.
Подальший розвиток проекту можливий як за рахунок збільшення масштабів виробництва, так і шляхом продажу франшизи.
Можливі партнерські проекти з торговельними мережами та закладами HoReCa, які готові обладнати стелажі з дорощування зелені на своїй території. У цьому випадку компанія GMG забезпечить монтаж обладнання, навчання персоналу та постачання витратних матеріалів.
Термін окупності такого проекту для партнера – 11 місяців.